onsdag 25 februari 2009

Förmiddagsstatus

Jag har betalat mina räkningar nu *otäck skräckfilmsmusik kanske eventuellt sådär argt fiolgnissel*
Jag gissar att ja får sälja min själ eller nåt denna månad OCKSÅ för att överleva- Vet tja om man kan få 184 spänn för den så det räcker till en box av det röda guldet.

Jag ska ut i helgen tror ja- gud va annorlunda. Vinar ju annars mest mysbyxebeklädd i soffan men nu ska ja ut bland folk på fest och på krogen. Hur gör man??!!

Taylor och Seba är inne i en EMD-OMG-WTF-fas. De är ganska tydliga med att de inte tokgillar killarna och Taylor har idag överträffat sig själv vad det gäller humor tycker jag. *Skrattar högt- igen- när jag tänker på hans inlägg*
*fortsätter skratta*

Vi har Barnkanalen igång. Som vanligt. Jag hörde bara med ett öra och antagligen hörde jag fel men det lät som att nåt av djuren i det programmet pratade med ett annat djur som hette DAMP...men så kan det väl ändå inte ha varit.
K hade DAMP förut och dansade runt här så stillasittande räkningsbetalande mamma blev svettig. Fick ett omotiverat utbrott

Jag: Men kan du SLUUUUTA o bara fara fram här nu
K: (lilla tunna söta rösten) Men ja dansar ju bara
Jag: MMMmmmm men det kan du göra på ditt rum

Jojo, den här morsan väljer allt sina strider. Den här dagen började bra men nu tycker ja att det börjar likna en knarkpotentialdag.

Nu ska vi stoppa nåt i ansiktet och gå på en prommis jag o lilla Snor-Lisa. LUFT!!
*Nytt asflabb till bilden på Taylors inlägg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar