tisdag 3 februari 2009

Blankrad

Jag stressas sönder och samman av alla krav.
Overreacting.
Jag kan inte sätta rubrik- det är bara så.
Jag behöver gå på bio. DET är lite trevligt tycker ja.
På lördag är det melodifestival och med detta är ingressen och shit-chat/kallpratet avklarat. Nu över till The Real Stuff.
Det är inget vanligt sockerkicksrus jag befinner mig i nu. Illamåendet är dessutom på gränsen till överdjävligt. Sugaraddictdjävul på min axel skrattar ondskefullt och skriker gällt:
Kom igen då tryck i dig allt. I dare you! I doubledare you! 32.50 ger inte alltför mycket snask i påsen: Come on you wimp! Äääääääääät dååååååååååå you compulsive eater osv etc. i all oändlighet...*hulkar och gråter men fortsätter äta*)

Annat som har hänt idag...*tänkertänker*
Det är nå vajsing med min hårspray. Det kläggar igen (fast bara lite) så när man ska spraya blir det snestråle vilken alltsomoftast träffar rätt i ögat eller örat.
Skapligt irriterande.
Jag har ingen disk..

Nu fick ja ångest (mm, ovanligt...) vid tanken på att vara författare och ha en deadline hängandes över sig och sen få stopp och tilt i skallen.
Note to self: Teckna ej kontrakt med bokförlag med slutdatum på bestsellern utan att ha en idé.
Godast i min godispåse: Sura vinegummi
Häppåer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar