måndag 18 maj 2009

Analys av nuläge


Nu händer det ingenting.
Kanske för att jag slagit ner arslet i soffan med datorn och fördriver en hel förmiddag med att hänga på Facebook och göra quizzer. Kul liv.
Jag har ADHD, är en gibbonapa med långa armar och ben, är även en arg älg och melodifestivallåten Stay the night...(egentligen Snälla, Snälla men det hade jag ingen lust att vara så då gjorde jag om). Jag skulle göra quizzet om hur porrskadad jag är men det var gjort för killar så det gick inte. Nu får jag aldrig veta. Synd.

Imorse vaknade jag ickeglad. Tittade ut på mumsemysig grå rotblöta. Fick iväg liten och här är jag nu.

Saker jag borde göra:

  • Tvätta 4 maskiner
  • Diska samt skura skåpluckor och köksstolar
  • Rensa pappershögen på pallen som jag skulle tagit...hm...kanske nån tidigare månad...(mars). Den blir högre och högre...Stressfaktor maximus
  • Städa ur kylskåpet. Det växer snart grejer på hyllorna...Jag är bara för äcklig...*hulkar*
  • Målartvätta badrumsväggen så jag kan rolla den sen. Vitt är mer harmoniskt än epilipsiblått och så är det bara.
  • Plöja alla platsbanker.
  • Ringa CSN- hatahata...

Sätter fart...(läs: masar mig ut i köket och värmer fisk från igår

Jag är kär i Islands bidrag också. Det gör lite ont i mitt hjärta när hon tar i sådär och ba "Is it troo, did jo täääll mi wudd näver liiiv mi diss wäääj"...amen ni vet...hjärta smärta...fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar