söndag 24 maj 2009

The greatest love

Ikväll såg jag på Schyfferts show på TV och nu är jag nog kärare i honom än nånsin.
SOM jag älskade den killen när det begav sig!
Och nu älskar jag honom mer.
Vi såg alla Nilecityavsnitt miljoner gånger och slickade hysteriskt på TV-rutan när han la sitt killersmile/såg pillimarisk ut/såg förvånad ut/såg kaxig ut/såg läcker ut/ägde...

Idag är han en man som bara levererar!
Han är fortfarande sååå rolig, precis som då, men maken till ödmjuk! Och bjuda på sig själv! Mina ben var helt slut och lama efter hans show. Fast jag suttit ner. Jag grät inte men det var väldigt nära när de självutlämnande bitarna mosade sig in i min magtrakt.

Nämen vänligen du Henrikschyffertlookalike som är rolig, ödmjuk och allldeles alldeles underbar; HÖR AV DIG GODDAMMIT.
I´m here! *Väntar och suktar*

Vill citera en vän:
Han har ju för faan t.o.m snygga armpits (i långärmad t-shirt med t-shirt över)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar