onsdag 20 maj 2009

De heta

Jag ska träffa S idag för lunch.
Hon blev helt rabiat igårkväll när jag hävdade att min status faktiskt var väldigt ass of steel och inte ett dugg saggy hängröv och att hon därför kanske kunde börja förbereda sig mentalt på vårt möte. Att jag skulle äga liksom.

S: Amen du kanske har ass of steel men jag är djäävligt het överlag så DU kan förbereda dig på att ingen, jag säger INGEN kommer lägga märke till dig överhuvudtaget. Oavsett nice ass!

Jag: Men gud va taskigt. Kan inte jag få äga lite och bara sola mig i glansen yttepytte då?

S: Nej! Det blir inget med det.

Jag: Nähä! Men då får du inte följa med in på lunchstället. Du kan sitta kvar i bilen så kan vi messa istället.

S: Bilen??!! Snälla du, jag tar bussen så att alla kan se mig och jag kan njuta av alla avundsjuka blickar jag får. Alla ser mig, beundrar mig, dyrkar mig och önskar att de var ja!

Skit!

Note to self: Skaffa fula kompisar.
Note to self 2: Lägg alltid begåvade inlägg.

Idag ska vi kolla rövar har ja bestämt. Inte våra utan andras. Läckra grabb-rumps!
Nu har de kommit fram från sina iden och gömmor vet ni...
*slickar mig om munnen men tar mig samman*
Rapport om antal nice skådade rumps kommer...eventuellt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar