fredag 29 maj 2009

SÖKES


Svinrik kille med snygga armar samt killersmile som kan sponsra mitt glamorösa liv.
Du är rolig. Hela tiden faktiskt. (Vill understryka att denna kvalitet och egenskap är ett måste så tråkskallar göre sig icke besvär)
Långa sköna skogspromenader går bort då vi finner detta oerhört oinspirerande, eller hur?!
Du har god hand med barn (meaning: sitter gärna barnvakt måndagkväll -lördagkväll)

Nä förresten, vi behöver inte överdriva...

Såhär då

Rik rolig kille med snygga armar och killersmile sökes.
Du älskar matlagning (för du arbetar som kock och ser det som ett kall och din livsuppgift) och uppskattar även andra hushållssysslor. Mycket uppskattar du sånt.
Du sätter mig och mitt välmående främst (såklart-duh!) utan att för den skulle vara en ryggradslös, lam mes och du kan rycka in som babysitter när jag behöver egentid. Ofta med kort varsel så att jag får leva spontant.

Nu till Mors dag köper du en bäddsoffa till mig som finns på IKEA och kostar 4.995 kr. That´s how much you love me! Och en kamera köper du också. Fast den kan ja ta i födelsedagspresent (eftersom den infaller snart kan jag vänta lite känner ja- storsint är jag).
Seså! Knappa nu ner ett par rader du mysiga!
Åldersrekommendation 27-37
Ser fram emot att träffa dig!

Svar till
Ödmjuk och kärleksfull moder/kvinna samt Hybris-bitch
Maila till Närsaganblevsann@kanskeviisommar.nu

MEN RING DÅ!! AAAAWWW...djävla snigel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar