fredag 8 maj 2009

MSN-konversation


Jag: Mm..men så hade han sådär högt, grått hår som han...öööh...boxartränaren. Va hette han?
Besserwisser: Don King.
Jag: JAAAAAAA! Precis!
Besserwisser: Fast han var inte tränare utan promoter *suckar*
Jag: Men skitsamma, du fatta ju va ja mena
Besserwisser: Ja men det är skillnad på promoter och tränare. Säger du att gurkor är gula eller?
Jag: Du är dum *Sätter upp fuck you fingret*
Besserwisser: Du ska ALDRIG få va i mitt lag när vi spelar TP:
"Vem var Don King?"
"Boxartränare"
JAHAJA och så fick andra laget en plopp
TACKSÅMYCKETDÅ!
Jag: Men vi kanske kan ta en rosa plopp på en annan fråga? (Provocerar med flit)
Besserwisser: ORANGE PLOPP! Orange=sport och fritid
Jag: Ja veeeeet, skoja ju bara. Rosa är ju Nöje *känner mig jätteduktig*
Besserwisser: Underhållning

Sov gott nu vännen när du plattat till mig för allt va tygen håller. Jag kommer visserligen gråta mig till sömns i natt pga ditt hånfulla och nedlåtande sätt men jag kommer över det...så småningom...tssssssssss...not a care in da world*lipar*

2 kommentarer:

  1. Don King, Promotor8 maj 2009 kl. 14:08

    Jag skrev faktiskt PROMOTOR och inte PROMOTER igår...! BAH!

    SvaraRadera
  2. Men Don! Du är inte bara PROMOTER du är stavningspolis också. Jag skriver talspråk *erkänner ALDRIG ett fel*
    Det kan du VÄLL leva med Weirdfrilla??;D

    SvaraRadera