onsdag 20 maj 2009

Moving

Om 45 minuter ska jag träffa S och här sitter jag oduschad och lat efter att ha farit som en tok hela förmiddagen...
Vad ska ja ta på mig? Vad framhäver mitt läckra arsel? En liten trikå? I pastell?

Jag tänkte lite att jag skulle äta bakad potatis men nu vet jag inte...
En godingsallad kanske. Fast då är man ju hungrig efter en kvart igen...

Jag har svinont i vaderna för jag stretchade aldrig dem igår efter passet på brädan. Listigt!
Jag stretchade antagligen inte fram-eller baksida lår ordentligt heller för det känns som höfterna sitter fast strax ovanför knäna. Dock inte så förfärligt krympling ändå.
Ikväll Combat som FAN och sen vinhinkande. Bara myyyyysa in da soffa...

I love life
MÅSTE sätta fart- skojar inte.

Yours truely tidsoptimist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar