lördag 30 maj 2009

The tillstånd

Hur äre möjligt att Ellinor blir årets Robinson??!! Skit!
Jarmo kändes väl hur självklar som helst. Fattarnte...well...4 bröllop och en begravning resten av kvällen nurå...eller ta en dusch kanske. Luktar inte smultron (snarare gammal solvarm hud och unken solkräm...)

Välmående igen förresten. ORKA känslomässig berg o dalbana! (Nä!) Haft en fin dag i vårt sommarland iallafall.

  • Livet är gott
  • Vinet är gott
  • Jordgubben i mitt vinglas är påtagligt frestande
  • Min dotter är fränast i världen- lyssna på den här- "Men snälla mamma sluta skäll på mig, du stressar mig" Someone´s snapping upp allt hon hör och får in det i sitt rätta sammanhang bedårande!

Vi glömde nästan betala pizzan idag när vi skulle gå.
-Tack och hej sa jag och börjar kånka ut diverse pryls (matkasse, väska med kläder och pizzapåse) vänder mig om och tittar på skrockande jätteglad pizzabagare.

-Betalade jag eller?
-Nejnej men det kan du göra nästa gång...

Styrde upp ändå..orka skaffa kredit på Pizzan liksom. Känns lite andra klassens medborgare och pöbel och avskum på samhällets botten. Vilket jag är visserligen. Asch...

Häppåer!


2 kommentarer:

  1. Och du gillar James. Just när jag undrade om du kunde bli bättre. Tänka sig. :-)

    SvaraRadera