lördag 9 maj 2009

Underbart

Mess vid 23-tiden

"Hej alla vänner (mest Vickie)
Jag är aspackad och stänger därför av min mobil så jag inte gör nåt dumt".

Fattar ni vilken självkontroll det kan finnas hos folk. Det där har aldrig nånsin slagit mig.
Dock upprörs jag av den här typen av meddelande. Varför vägrar man soffsittarna glädjen att få ringa upp imorgon förmiddag och säga nåt drygt i stil med: (Högt med gäll röst för det ska göra ONT!)
VARU FULL IGÅR? VILL DU HÖRA VAD DU SKREV alternativt VET DU VAD DU SA PÅ MITT MOBILSVAR?

En del stryks från Vänner-listan per omgående. Sådär gör man bara inte! Man får faktiskt bjuda lite på sig själv här i världen kan ja tycka.

4 kommentarer:

  1. Själv har mitt fyllejag bjudit så det räcker och blir över. Jag önskar att jag klarade av att stänga av mobilen, men det spelar mindre roll. Jag vet ju hur man sätter på den igen. För man ska väl inte lämna den hemma?!

    SvaraRadera
  2. asså, det är så himla skönt att vara perfekt ba inser jag ju nu när jag läser sånt här.

    SvaraRadera
  3. Ja men visst Kira. Jag, liksom du, bjuder rätt mkt på mig själv också i rustider men lämna telefonen hemma. Näeee...går inte vet du. Det går inte bara.

    Mezt: Du är det finaste som finns- du är det finaste i VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDEN *sjunger skithögt*

    SvaraRadera
  4. Tessan von Sony Ericsson12 maj 2009 kl. 22:57

    Fattar ingenting av det här inlägget. Ingenting.

    SvaraRadera