söndag 3 maj 2009

The dramaqueen

Jag har läst några av mina tidigare inlägg nu (för att jag älskar mig själv och mina alster hårt)
och sett att jag tenderar att rätt ofta uttrycka mig som följer:

  • Det roligaste jag hört och gjort
  • det coolaste jag nånsin träffat
  • det djävligaste jag upplevt
  • det snyggaste jag sett etc osv i all oändlighet.
Såhär något senare kan jag fundera lite på hur ja tänkte i skrivande stund men så är det och sån är jag. Allt står i ständig förändring och ombyte förnöjer. Det som delges är vad jag tycker och känner just då. Troligtvis ser det inte likadant ut en vecka senare...um...eller ibland ens 5 minuter senare. Är det kappvänderi? Lägg till och dra ifrån och så en nypa av sanningen. Salta och krydda och smaklig måltid.

2 kommentarer:

  1. det kallas att leva i nuet, sweetie =)

    SvaraRadera
  2. Aaa, eller hur? När man lyckas med den där leva i nuet är ju allt rätt gott:D

    SvaraRadera