onsdag 20 maj 2009

Cykelolyckan

Eller olycka kanske det inte var direkt men iallafall (Gud va ska ja göra med min dramatiska ådra??!!)

När ja cyklade upp på stan hade ja kanske inte dyngkoll på vägen och dess standard och kör därför i ett sånt där litet smygdjävligt grophelvete. Ni vet som en liten OND grop i asfalten som man inte ens kan begripa hur den uppkommit.
Nu vill jag bara säga en sak:

VAGINAFRAKTUR!

Antagligen är ja oklädsamt blåsvart i de nedre regionerna. Smärtan var bedövande men jag trampade på. TAPPA ALDRIG FATTNINGEN! Gråt i tysthet.

7 kommentarer:

  1. Dredrik De Dworph20 maj 2009 kl. 23:21

    Är man elak om man bröt ihop vid ordet "Vaginafraktur"?

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker ja nog. Om det är i bemärkelsen skratta åt min traumatiska upplevelse. Om du bröt ihop som i sympati och grät hejdlöst för att du nästan kände min smärta är du inte elak.

    SvaraRadera
  3. Dredrik De Dworph20 maj 2009 kl. 23:29

    Jag skrattade endast åt ordet, samt hade din röst i huvudet när jag läste den. Kan du inte ringa mig och skrika Vaginafraktur ett par gånger och sedan lägga på?

    SvaraRadera
  4. Är man märklig om man känner för att fria lite till dig vid ordet "vaginafraktur"?

    SvaraRadera
  5. Hanna-darling! Lite märklig, unik och fantastisk är du! Vaginafraktur är ett bra ord men jag kände inte att det var marriage proposal-material direkt *börjar slänga mig med ordet och gifter mig till hösten med lite tur*

    SvaraRadera
  6. baraq cykla vidare fast tårarna bränner i ögonen och man hoppas man inte ska missa en ny grop pga den dimmiga sikten :s

    SvaraRadera
  7. vad ska man skriva annat än: HAHAHAHAHAHAHA! Skrattar MED dig darling!
    /Jossan som tycker att du är bäst!

    SvaraRadera