fredag 29 maj 2009

Morgonronden

Jag får helt enkelt ordna ett snöre som jag kan fästa i diskploppen och sen hänga runt halsen. NÄR DEN VÄL DYKER UPP IGEN! Spårlöst försvunnnen.
Förvunnen diskplopp(...näe...diskPROPP va)=diskfri dag. Gammal matematisk lag från när det begav sig som gemene man känner till ytterst väl.
Jag som hade sån lust. Det var väl synd. Hoppas hoppas att den dyker upp snart...*korsar inte fingrarna knappt någonting*

Nu ska tant väderleksremautism locka dotter från barn-TV till frukostbordet. Jag vill ha ägg men de är slut. Trots allt tror jag det blir en fin dag.
Jag ska jobba på en schysst kräftlooksnyans i solstol idag så fort Lillräkan är avlämpad och de nödvändigaste hushållssyslorna är avklarade.

Tjuvstartar helgen bara för jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar