måndag 11 maj 2009

Lite körigt

Min träning börjar om en minut.
Jag hinner inte. Det är en omöjlighet. Så synd!

*Tuggar i mig de sista kolasnörena*
Va lite det är i en sån påse? Hur många meter är det? VAFAN! Rutten info, det står inte nånstans på påsen?

Idag har ja faktiskt haft jättemycket att göra så träningen fick stryka på foten.
  • Först var jag tvungen och prata med Tessan i telefon hela förmiddagen för vi har inte pratat sen igår.
  • Och så tvättade jag lite.
  • Och gjorde fiskgratäng...eller ställde in en Findus i ugnen i allafall.
  • Och tjatade med Dirren på MSN och FB.
  • Och sen var ju tvungen och tömma ur diskvattnet som spolades upp vid 6.30 för det hade kallnat redan vid 14-tiden.
  • Sen åkte jag över hela stan till alla möjliga instanser för att få påskrifter på papper som ska skickas till F-kassan. Mycket inavlat skit på stadens gator idag kan jag säga för kännedom. Varför kliver man rätt ut i gatan då nån kommer på cykel och man ser det? Det var inte bara en som gjorde så utan hela Örebros befolkning. Idioter! (Jag väljer att lägga energi på detta. Idag stör vi oss på muppar som är i vägen-okej?)
  • Sen åkte jag till Dirrens jobb med prinsessbakelser för vi behövde grädde idag och det blev oavgjort för vi var "färdigätna"samtidigt. Han hävdade att han åt långsamt för att inte betraktas som hetsätare, han hade ju bara ätit en sallad till lunch kraken och skulle egentligen ha vunnit om han gått inför det. Jag menade att det där frosseriet var dagens onödigaste för nu mådde jag illa och fick då höra att ja skulle lägga av sånt girlie skitsnack. Fast det var sant. Jag mådde illa på riktigt- grädde lägger sig ju som ett lock i hela halsen.
  • Sen åkte jag och provade en jättesöt klänning som ja tänkt på dag och natt i 5 dygn. Nu ska ja inte äta mer prinsessbakelser och sen ska ja inte klä mig i 60-talsklänningar som går ut som en strut för då blir man ganska enorm och inte ett skit petite. Den kan hänga där på sin galge. Jag ska aldrig mer bevärdiga den med en blick då jag besöker butiken. ALDRIG! AAAARGGGH!
    Den var skitsnygg i min skalle. Jojo, så lätt tjänar man 400 spänn. Undrar hur mycket jag ska tjäna imorgon på de kläder som sitter illa och som jag därför inte kan köpa?
    Jag ska gå på stan från kl 10, helt själv utan barn som rymmer och jag ska handla massa vårigt fint, i svart...och large...pfff...
Nytt diskvatten dårå...*visslar mig ut*

4 kommentarer:

  1. hehe. du är drottning! =)

    SvaraRadera
  2. Dirro Maximus Hybris11 maj 2009 kl. 21:11

    "Vi" behövde grädde? Ehhh?

    SvaraRadera
  3. Mezt: Thank you va det värmer:D

    Dirro: Jag hade bara en snabb fråga, kan man blocka läsare som sabbar genom att ifrågasätta de sanningar jag presenterar i mina inlägg- Let me know per omgående. Tack på förhand. Vickie "The truth is out there-typ" Birro (fast med inte högt hår)

    SvaraRadera
  4. Tessan von felfri12 maj 2009 kl. 22:41

    Vältränad och karaktärsfast som jag är, så idkar jag inte gräddbakelser. Sen att jag är en girldrink drunk och en knarkade porralkis har ni fan inte ett skit med att göra. Håll käften.

    SvaraRadera