torsdag 28 maj 2009

One of those days

Jag blir galen!

Jag tänker på kaviar hela tiden. Varför går det inte över?
Och så tänker jag på:

-Broccoli
-Ost
- Paltbröd med fläsk och sån där god vit sås med löbitar i (eh..löksås kanske då ja)
-Ks pappas köttfärssås
-Pepperoni
-Ostbågar
-Pannbiff
-Krabba
-Lax med jättemycket citronpeppar
-14 QP-burgare
-Potatisgratäng

Gud va hungrig jag ÄR då!
Jag ska gifta mig med en kock som bara står och hummar och myser och mumsar i köket hela dagarna och lagar och lagar och lagar och bara proppar vår frys full med jättegoda matlådor.
Han är så underbar min kockman. Vi älskar varandra väldigt mycket..gör vi...

Å så en favorit i repris. Skrattar varje gång. Så här skrattar jag:
AAAAA-hahaha och slår mig på knät. *Ljuger, har laptop i knät ju*


Men hur bra är det här då? AAAAA-hahaha...bryter fullständigt ihop!


NÄÄÄEE!
AAAAA-hahaha...den här hade jag inte sett förut.
Nu dööööööör ja på riktigt...AAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAAA!

*tar mig samman *

2 kommentarer: