tisdag 12 maj 2009

VAB

God förmiddag min raringar.

Vi är hemma idag för min dotter har feber. Hon sitter lugnt och fint med bästa Al Bundy-greppet i sitt blöjskrev (ja nu vill hon ha blöja igen...bestäm sig fröken!)och tittar på De 101 dalmatinerna. Hon är kvinnlig min dotter.
Ja vill se på Martinerma, Manadarinerna (eller hundarna för all del) låter det alltsomoftast här hemma.

Min gå-på-stan-dag gick åt helvete idag. Liksom Ks utflykt.
Kommer hon på att hon missat den får vi ha utflykt här i vardagsrummet, med filt och festis.
Vi ska gå och köpa lite lunch snart så vi får lite luft iallafall.
Sen vet ja inte. Får väl spendera resten av dagen här i soffan med att försöka slicka mig på armbågen eller nåt. Eller så gör ja nåt annat. Vi får väl se vad man känner för liksom.

1 kommentar:

  1. Tessan af bendovereasy12 maj 2009 kl. 22:33

    Själv brukar jag fördriva tiden genom att slicka mig själv lite här och där. Senast provade jag att slicka mig själv i naveln. Varför har jag ingen aning om och inte gick det bra heller. Men övning ger väl färdighet kan jag tänka, så det är väl bara att fortsätta. Vad det nu ska vad bra för. Inte fan vet jag.

    SvaraRadera