onsdag 20 maj 2009

Laughing brains out -lunch

Mycket trevlig dag.
Lunchen med S var outstanding. Tack och bock för alla skratt.

Extra tack för att du hjälpte mig läsa högt på menyn då jag försynt viskade att jag kanske behövde läsglasögon då jag hade svårt att se vad det stod på menytavlorna på väggen...långt därborta...
(Jaaameeen vaddåroooo jag fyller 36 jag fyller 26- tror fan det att kroppen börjar packa ihop)
Nu var det ju synen jag ansåg vara mitt handikapp så varför du högt och gällt ljudade
BA-KA-D PO-TAAA-TIS beats me liksom. Min hörsel är det verkligen inget fel på. Fast det var onekligen roligt då killen bakom disken frågade dig om du var talpedagog.

Tack älskade vän för att du drar dina monologer som får mig att fullständigt bryta samman av skratt och sen reser dig upp mitt i alltihopa och lämnar mig själv då du ska gå på toa.
Stabilt!
Där satt jag och frustade, kvävde fniss och tittade i väggen...ENSAM! Av hela mitt hjärta...TACK! Verkligen!
*Ska faan spöa dig vid tillfälle*

Menmen...
Hämnden är ljuv som vi ondskefulla brukar säga så det var BARA rätt åt dig att du inte kunde svälja ditt kaffe när jag började leka Rainman och gång på gång frågade "Vad har jag för diagnos" "När gör man så här" "Vid vilket tillstånd" "Svararå"!
*Gungar fram och åter på min stol samt sysselsätter mig med servettvikning*

Some kind of therapy gör gott för själen

S vägrade svälja det kaffe som kanske ingick i priset. (Vi vet inte och rättvisa MÅSTE skipas så jag tycker du ringer Java imorrn och frågar om kaffe ingick eller inte)
Det ÄR ju så svårt och svälja när man vill skratta så när jag i bästa porrskådis anda väser "Swallow or spritzen freülein" sprang S iväg till toan igen. Denna gång med handen för munnen. Coffee going down the drain kan man säga. Jag känner att jag själv gärna vill se nån på ett lunchställe springa med handen för munnen till toan. Sånt främjar aptiten.

Tänk om du nån ENDA gång kunde skärpa upp dig när vi är ute bland folk. ÄR det för mycket begärt? VAVAVA???!!!

1 kommentar:

  1. *ligger på golvet o asgarvar* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

    SvaraRadera