måndag 25 maj 2009

Old crushes tillika Nostalgia

Ett litet urval utan inbördes rang

I samarbete med Tessan trots att du ville lägga med fula töntar som Daniel i Skilda världar
och Leonardo Di Caprio. Att du inte låter mig skriva med Brasse i Fem Myror är dock under
all kritik- det är fan min blogg

Alla bilder är från google
Titta och njut! Får man fresta med ett nytt skrivbordsunderlägg rentav? Det är ju ändå måndag

TV/Film
Glenn Killing både i manegen och i Nilecity och STILL GOING STRONG SOM FAAN*Vi älskar Henrik Schyffert så att det gör ont*
Lance i Falcon Crest
Luke Macahan
David Hasselhoff aka Knight Rider
Göran Gillinger aka Raspen i Rederiet
Don Johnson
Tom i Skilda världar
Dylan McKay i Beverly Hills (Brandon med pannan/hårfästet föremål för kärlek endast i första avsnittet)
Johan Widerberg
Fredrik Willstrand (se video nedan) och André Gjörling i Solstollarna (HUH??!!)
Remington Steele (Pierce Brosnan)
Bruce Willis i Par i brott
Mahoney i Polisskolan

Rockstjärnor
Vince Neil
Sebastian Bach
Inte Gary Moore
Michael Hutchence
Jon Bon Jovi

Popsnören
Ben Marlene
Han i Sha-boom (Dag Finn??!!)
Paul Rein (se video nedan)
Tommy Ekman i Style
George Michael och den mörka i Wham
Hela djävla Europe
Richard Herrey
Emilio Ingrosso, men definitivt inte Vito

Filmstjärnor
Rob Lowe
Karate Kid
Tom Cruise
Keanue Reeves
Alla killar i filmen G utom Niclas (fast nu ljuger vi, vi VA ju kära i honom också...men idag-ICKE. Tyvärr åkte Paulo med på länken också men han var inte snygg))
Typ alla i Sökarna men mest Liam Norberg
Krankens kompis, den dissade, i PS sista Sommaren
Charlie Sheen och Emilio Estevez

Så..PJOOOO!
(Vicken jättebra idé det här va...verkligen...)
Vänligen ranka nu din topp tre. Botansiera fritt bland dina favoriter från när det begav sig och delge mig vilka som var dina största crusher.

Faan va snygga de va!





Shakin´Fredrik looking like Carola





Paul Rein- husguden...

12 kommentarer:

  1. HURRAAAAAA!!! Gud vad bra det blev!!! Men vad FAN hände med Varuhuset och Rickard i charken?????Han var ju skitsnygg...or was he?! *väntar och slickar under tiden på Tom Cruise*

    SvaraRadera
  2. JAAAAAAAAAA men ja veeeeeet...omöjligt att välja bild.
    SKA ja göra ett inlägg med Tom Cruisebilder- va tycker du?

    SvaraRadera
  3. Rickard i charken25 maj 2009 kl. 11:51

    FY FAAAN! Nu jävlar! Varför är inte JAG med?! *sliter i mina svettiga lockar och gråter så att glasögonen immar igen*

    SvaraRadera
  4. Tönt-Rille! Tror du på fullaste allvar att du platsar i ligan eller? Tompa är visserligen kort men det kan jag leva med. Du går bort...det är inte du det är jag (Pfff). Vi kan väl vara vänner...eller skitsamma. Jag har så mycket vänner. Häppårä

    SvaraRadera
  5. Jag förstår verkligen att ni tog med mig! Min frisyr går inte av för hackor. Inte ens med häcksax eller motorsåg heller för den delen. I dag är den nästan likadan faktiskt, förutom på själva hjässan...den är liksom kal, men längden bak är samma. Snygg ÄR jag. Tycker JAG iaf.

    SvaraRadera
  6. Åh! Shakin´Fredrik! Min bästis hette Susanne och vi var kära i honom. (Du kommer väl ihåg Susannelåten?)

    Annars älskade jag Rob Lowe. Tills NKOTB kom.

    SvaraRadera
  7. Kira: How can i forget? "Susannesusanne- vi ska va rädda om varann". Vilket djup textwise. Och icke att förglömma "5 i tolv och tiden går-måste skynda mig..."
    Rob Lowe var grymme! Jag har nog sett Youngblood tusen gånger. Jag lovar och svär:)

    SvaraRadera
  8. Hej Freddan aka Big love. Vad roligt att höra ifrån dig. *Skriker och kastar trosor efter dig vartän du än går.

    SvaraRadera
  9. Johannes Brost25 maj 2009 kl. 13:53

    Sjuka individer är ni!

    SvaraRadera
  10. Johannes: Otrevlig ton.

    SvaraRadera
  11. hehehe!! ni va inte direkt kräsna nu :D men ååå jag har alltid undrat vad som hände med shaken Fredrik!
    /Jossan

    SvaraRadera
  12. HA HA HA - jag dööör!! Lyckliga jag fick en autograf av Paul Rein när han var på Åhlens för typ 22 år sen...

    SvaraRadera