fredag 22 maj 2009

Ingen rubrik dårå

  • Idag är jag kär i farbror Melker i Saltkråkan och Alex Schulman. Jättekär är ja i Alex idag faktiskt. Rolig kille.
  • Jag har hyvlat upp en halv ost och bara "tröckt" i mig typ 800 skivor. (Hushållsost, mycket bra)

Måste sticka och handla nu. Tzatziki, färdig sådan-jamenvaddåro...orka pula med gurka och det. Jag dör om inte jag får chirre och dipp. AAAAAAAHHH CHIRRECHIRRE GE MIG!
Tidig träning imorgon...kan bli dubbelpass-hur kan man veta?
Och sen är ja lite olyckligt kär vilket är så himla onödigt. Eller ja vet inte om det är det jag är egentligen. Men lite den känslan i magen på nåt sätt. Lite sorgligt. Vemodigt!
Kan vara uttråkning. Kan väl inte hålla isär hela känsloregistret heller....

3 kommentarer:

  1. fast egen tzatziki är typ hundra gånger godare. latgris.
    men du, jag är lite smickrad... är du kär i mej!? *buhu så vackert*

    SvaraRadera
  2. Mm...totally askär i dig liksom men du FATTAR ju inget. Hur tydlig kan ja va??!! Dumma bruddjävel.

    SvaraRadera
  3. a jag vet. skittrög. sorry. men nu när jag vet så ska jag självklart bli din med detsamma. fast det där med bebis kan vi väl skippa? :s

    SvaraRadera