måndag 18 maj 2009

Seriöst


Jag avlider om jag inte får kaviar. Svennes kaviar. Kalles är äcklig.
UUUUÄÄÄÄHHHH! (Så äcklig typ)
Jag hittade ett skitroligt mess i min telefon när jag rensade meddelanden igår. På tal om vad som är gott och inte.

Sagt av Taylor:
"Det smakar gott- men lite bajs"

Vadvadvad? Vad kan rimligen smaka gott och lite bajs??!! Man förundras ju LITE yttepytte, inte sant?
Han pratade om naturgodis...Lustigt det där med smaklökar kan man ju tycka. Hur det funkar liksom? Eller vad folk har för böjelser snarare...kanske.
Det har fokuserats på bajs rätt mycket sista tiden i mina inlägg. Men det är ett bra ord.

2 kommentarer:

  1. Svennes Kaviar? Vad i helvete är det?
    Har Svenne & Lotta lanserat kaviar? Varför sa ingen det till mig? Tänkte gå och bajsa nu, men ditt inlägg gör att jag slipper. Tror jag.

    SvaraRadera
  2. Hej Frisyr! Har du missat Svennes kaviar är mitt förslag att du per omgående piper iväg och köper dig en tub. Outstanding på hård macka. Indeed! Häppårä!

    SvaraRadera