lördag 9 maj 2009

Va faan!

Jaa-hopp, det var den träningen som gick i stöpet då.
Vaknat med grymme huvudvärk och ett behov av att dricka kopiösa mängder äppeljuice aka baksmälla va?
Rött vin är ju rena giftet. Gud va sjuk man blir på det. Det är ju inte alls såhär efter att man har druckit vitt ju. Det var ju verkligen inte meningen att jag skulle dra i mig typ 14 boxar rött igår men så blev det.

Å så har ja ett stort sånt där "bulblåmärke" på mitt lår efter att jag gick in i bordet igår. Fast det var på dagen. Faktiskt. Lät ju rätt alkat så jag var tvungen att förtydliga där.
Mer äppeljuice...

1 kommentar:

  1. Tessan von Castillo vad fan som helst12 maj 2009 kl. 23:00

    Själv brukar jag mest få bulblåmärken i pannan. Det blir så när jag dunkar huvet i väggen när det är slut i boxen. Inte konstigt att man har ont i huvet dan efter kan man tänka.

    SvaraRadera