måndag 9 mars 2009

8 änglar

Bild från Google förstås

Jag fick ett mail med 8 små rara änglar som log sött och tindrade med sina stora vackra ögon mot mig. Om jag vidarebefordrade mailet till 8 av mina vänner (inkl. avsändaren) skulle något jag väntat på inträffa inom 8 minuter.
Off the record: Det skulle ha inneburit att detta något skulle ha skett ca 20.32 (möjligen 20.33).
Det är nu över en timme sen. Fördröjning?

Döm om min förvåning då det inte hände ett skit.
Världen är ur led. Jag skriker likt Di Leva ut en förfrågan om vem jag ska tro på när DÄT ÄÄR SÅHÄÄR. Jag förväntade mig inga mirakel men INGET liksom. Rätt taskigt!
Om jag får löfte om att få uppleva något jag väntat på och får inget då surnar jag till lite. Är det så himla konstigt?
*Går och diskar*

Kom ihåg: Lägg kommentar på Bees MSN om att hon kan stoppa upp sina änglamail någonstans

3 kommentarer:

  1. Ha Ha Ha
    Du älskar mig ändå!!!!

    SvaraRadera
  2. Mirakel är inget man får, det är något man skapar.

    SvaraRadera
  3. Darling-Bee! Ofcourse men ändå...taskigt mail!
    Jojo!

    SvaraRadera