torsdag 5 mars 2009

Det kan alltid bli värre

Idag kan man tycka att flunsahelvetet borde börja kapitulera men det verkar peaka istället. Fast det kanske peakar för att sen gå åt rätt håll?
JA så är det nog!
Har varit vaken inatt och haft fria vägar ut i ena näsborren (den andra helt igenmurad) Kväljningar och äckelhosta samt frossa.

Nu undrar ja lite om det här betyder att ja inte kan träna idag heller...fiiiiiiiifaaaaaaan...
Bra tänkt att förlänga årskortet på träningen nån gång i höstas. Sen september har ja nog sammantaget kommit iväg..äääh.. 7 gånger. Näe...inte ens det.
Dagens projekt ska bli att gå igenom gamla och nya bloggen för att se hur mycket sjuka vi faktiskt varit. Eller så omarbetar jag mitt kassa CV och pumpar iväg några ansökningar.

Det går ögonfluss på dagis tydligen...va äre för inkubationstid på det? Vi kanske ska ha lite sånt till helgen. Istället för pizza.

Jag har en ny fin diskborste i fin rosa nyans. Jag blir glad och får vårkänslor när jag tittar på den. Den ska ja va rädd om så ja inte sliter på den i onödan. Disken får alltså va idag också. *Sväljer 12-13 kartor alvedon*

2 kommentarer:

  1. frys ditt kort pga sjukdom

    SvaraRadera
  2. Pffff, 12-13 kartor alvedon?! Jag kör på Citodon, mycket coolare...man liksom flyger fram :D

    SvaraRadera