torsdag 19 mars 2009

Rutiner som stinker

Jag ljög IGEN! Åkte inte alls upp på stan. L och bebis kom hit istället.
Jag har ätit en tvivelaktig lunchomelett...halv tre på eftermiddagen.
Den zucchinin hade gjort sitt kan man säga. Den va typ lite blöt och besk. Och äggen hade gått ut...för ett tag sen. Jag kanske blir hemskt sjuk nu...
Tanken idag var att jag skulle få iväg några ansökn...skitsamma...
Imorrn ska ja dricka vin. Undrar om ja ska bli skitfull? Jo så får det bli! I need! Wanna join?

3 kommentarer:

  1. jag ska in till din stad imorn kväll. kanske slår en pling om jag vill drick ett par tre flaskor vin ;)

    SvaraRadera
  2. Välkommet hjärtat- let´s shake some hängrövs

    SvaraRadera
  3. Hade varit trevligt, men idag är det öl som gäller. Står så i "den stora boken"
    Svergies Rikes Lag §3 Stycke 5 i lagen om alkoholkonsumtion:
    20 Mars 2009 äro endast till för maltdrycker ty vin är TOTALLY VERBOTEN!

    SvaraRadera