måndag 23 mars 2009

Allvarligt!

Va äre för stavning i mina bloggar?
Å varför säger ni inget?
Nu ska ja gå in mina sista bloggar och rättstava. Om ja orkar. Det ser faan fördjävligt ut. Bakisbloggar suger.

Jag har fortfarande ångest fast ja varken sagt eller gjort nåt dumt...Eller, hmm..det där va kanske inte riktigt sant...ja måste sluta babbla så under alkoholens influens...Säger som mitt gamla X longtime ago...näe..vi kör väl tills filmen går av...*gnager av mig ena armen utan nån egentlig orsak*
Men imorrn måste det väl ändå kännas bättre?

K har varit hos tandläkaren idag. Hon började med att gapa stort då jag anmälde oss i receptionen, tog sen tandläkaren i handen och knatade tillsammans med henne till undersökningsrummet. Klättrade glatt upp i tandläkarstolen och log med hela ansiktet då hon fick åka hiss upp och ner ett par tusen gånger. Ville dock inte veta av att stolsryggen fälldes ner till en "säng" och skrek ja vill inte. Lampan i ögonen var inte heller poppis och inte kroken som användes som hjälpmedel till att räkna tänderna. Valde en rosa tandborste i stora bunken. Och en turkos och en lila...och en grön.
-En sa mamma, en...hör du va ja säger....
(talar för väldigt döva öron)

Så...nu ska jag ligga i fosterställning under köksbordet en stund tror ja. Hej på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar