fredag 20 mars 2009

BAH!

Fick en förfrågan från Mezt nyss om varför vi inte hällde i oss en flaska fulsprit och däckade på mitt golv. Så var planen lite men det föll.

Ja kära ni, det är ju det man undrar. Istället prioriterade jag att avlägsna några ohyggliga dammråttor från mina garderobshyllor. Jag vet minsann och roa mig. That´s for sure! Hur faan kan det bli så dammigt i en garderob?
Kan ändå tycka att vi gjorde rätt i att hålla oss från krogvärlden då vi med facit i hand eller inte, I´m no psychic, hade varit de mest viders moody brudar världen någonsin skådat.
Vi hade ätit! Eller kanske blivit ätna. Det vet man inte. Kör ett dubbelpass träning i bästa IOGT_NTO anda imorgonbitti istället.

I´m so great it hurts.

2 kommentarer:

  1. vi får inte missa nästa gång! that´s for fucking sure!!! =)

    SvaraRadera
  2. Va sa ru? Nåt me hästdrule o blowjob va? Think OUTSIDE the box goddammit!

    SvaraRadera