tisdag 10 mars 2009

Crushar på Martin

Ny kärlek i mitt liv: Martin Soneby
Haaaan äääär såååå sööööt
(Eeh... och jag är så tonåring?).
Jag såg Martin på TV igårkväll (RAW). Mycket bra! Det är långt men ni måste kolla från 3.17 där han pratar om poliser. Gotta love it!



Å 16 mars börjar Ballar av stål! Yaaaaaaaaay!



Undrar om han ska gästa vår stad inom kort. Standupa lite och sen dejta mig som faan efter giget inklusive hångla upp mig mot en vägg. Mmmm... Oooooo va snygg han är!
Parentes: Ny karaktär på snor och hosta idag igen. Fast nu har inte K heller nån röst. Vi kraxar coolt. Martin might like. Vickie Soneby låter fränt. Nämen då bestämmer vi väl så då.

2 kommentarer:

  1. Den första videon fungerar icke.
    Ballar av stål kommer bli något av det bästa som hänt Sverige, näst efter min födelse...

    SvaraRadera
  2. Eller de va inget... med videon alltså. Ty den började fungera efter min kommentar.

    Taylor låter hälsa att den dag han blev av med oskulden kommer in på en hedrande tredjeplats över de händelser som gynnat Sveriges utveckling.

    SvaraRadera