lördag 21 mars 2009

Tåkrull

Eftersom jag är en så himla laidback och leisure snubba åkte jag, svettig o ful med min solariebrända nuna från igår (som visserligen lagt sig lite och nu endast kan betecknas som ljusrosa och inte skriktomat eller annan färg...skriktomat?? Hmm...) direkt efter träningen till den lilla kvartersbutiken (JA ICA förstås...tjatar) för lite lunchshopping.

Vackrast i världen jobbar helg. Lämnade dock kassan då jag skulle betala men det gjorde inget för jag fick stå i en lång kö och betrakta den vackra skapelsen knata fram och tillbaka med staplar av kundkorgar. Vilken syn för gudarna. Ja lovar- tårna krullade sig åt alla håll- så snygg är han.
Hur kan man glida runt och va sexig i ICA-kläder liksom. Pjoo...

Han är antagligen dum i huvudet för nåt måste vara fel på karln. Han får va nästan hur dum i huvudet som helst med de bruna ögonen. (Faan, miss Shallow in da house tydligen) Eller så har han värsta feta förlovningsringen. Näääääääääääääe...JAG VILL INTE DET! Ja måste ju titta snart men ett litet tag får jag väl leva i förnekelse. Kan ja väl få?

Jag tänker gå på dejt med honom. Hur gör man?
Snälla gode Gud i himlen, gör så att ja träffar ICA-snubben på krogen för det är enda sättet ja kan styra upp relationer på. Eller på jobb. Eller på fest med gemensamma vänner. Jaha... ja får väl börja jobba på ICA då. Å gå på firmafest.

Ni kan va lugna för att jag återkommer i ämnet. Ska snart åka och handla igen för jag har glömt en massa. (Joho...på riktigt) Life is good!

1 kommentar:

  1. De ä la bara och fråga han eller?
    Hångla upp honom mot chipsen och vänta på hans reaktion... bära eller brista... kör bara! ;D

    SvaraRadera