lördag 21 mars 2009

Så bra

Men hörrni!

Hela dagen har jag gått i lyckorus. Jag har skrattat ihjäl mig på
  • chattar
  • msn
  • fejjan
  • och IRL

och jag älskar verkligen hela världen.
Det här är en sån där dag när man tacksamt tar emot! Jag älskar hela min omgivning!
Positiv och lycklig är ett understatement. (Nääääe det är inte vinet som talar)

Tack för att ni finns hörrni. Ni förgyller min dag- hela högen! Shit vilken skön umgängeskrets jag har. *Kan inte sluta le, det krampar snart* *Kan inte sluta tjata heller tydligne, hmm..det kanske är vinet som talar ändå*

Jag ska hålla kvar känslan och eventuellt lista vad som skapar mitt välmående imorgon.
Jag ska kanske dra ut på roligheter nu. Eller så stannar jag hemma. Det är oklart.
Återkommer

Med kärlek

Vickie The Spjuvrisch Spjuver

1 kommentar: