måndag 16 mars 2009

Djävla tuffetåg

Håller ni upp ögonen gott folk?
X2000 har haft järnvägsknut OCH Autobahn i min säng inatt med. Tur att man får sova när man är död iallafall, eller hur det nu blir när man är död. JAG vet inte.
"Och allt hon inte gjort och varje tåg hon inte tagit står och tutar nere på gatan"...sagt av the king förstås, och kolla in liggamaterials-bilden...den enda tror jag...
Städar vidare in the ghetto. Tänkte en tanke om att sticka på lunchyoga idag men la ner det. Stelbensopererad tant med problem att fixa en ens en simpel skräddarställning (känns det som) göre sig icke besvär.
Fast nu är det äntligen dags att dra igång med träningen igen då allt virus packat sig iväg. Imorrn lutar det åt en mjukstart i form av core.
Rygg o mage ska få sig en djävla omgång och på onsdag- BOOOOOOOOOOM!
Bodycombat goddammit! YAAAAAAY! Nytt program såg jag också. Swaaaaaajnroligt.

Jag kör lite Winnerbäckdag här men det funkar inte så bra. No Lasse-mood ätt ål.
Hmm...Vi kanske måste göra slut ett tag han och jag.

Nu ska ja damma hyllorna i garderoben- vicka lager- hur kan det bli så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar