torsdag 5 mars 2009

Dålig mamma

Ikväll vägrar jag tydligen lägga min unge.
20.25...
Vi har dansat till Lasse Lindh jag och liten.
Det finns inte så mycket risk att ja får världens-bästa-mamma-priset kanske...Jag blir nog inte utan pris för att vi dansar till Lasse (the greatest of them all) men för att barnet vid denna tid inte är iklädd pjs, ej heller mätt på välling med borstade bissingar och inte ett skit nerbäddad på väg att somna.

Nu är hon övertänd. Bra jobbat mig!
Så kan det gå när mamma drömmer sig bort i bloggvärlden en stund. Shit va mycket roliga bloggar ja hittar hela tiden!
Ja skulle skriva en ansökan också ja...hittade en intressant tjänst men fick en annan svinbra idé förut som ja surfat runt och letat info om hela dagen. Säger inget för då är det säkert nåt bittro som säger: "Men det där går väl inte" eller "Det där kan bli tufft" och då kommer ja börja grina och lägga ner fast mitt tänk bara är i förstadiet.
Eller vem skulle säga nåt förresten? Jag skriver ju ut i det tysta. Fast jag vet att ni är där. De som tiger håller med. Jag är klok. Och författar tydligen kloka inlägg hela tiden. *Kommentarfiskar som en liten blå*

Kvällens klokaste:

Den som rapar mitt i stycket stör de andra ganska mycket
Nån känd...kanske Lasse Lindh..vad vet ja.

Nä hörrni! Mini måste i säng!!! Sluta uppehåll mig- respektlöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar