söndag 15 mars 2009

Inte bloody sunday

















Rätt låt vann!
Jag får aldrig som ja vill i dessa sammanhang men i år fick jag det. Vad skönt det känns när man vinner...eeh...eller typ.
Malena for queen! Swooosch va bra hon är- hejaheja! Okej! Ståndpunkt klargjord?
Dåså! Tack då!

Fast det hade vart roligt om Ugglas hade vunnit för en vän på Fejjan skrev ett löfte i sitt statusfält om att han vid Ugglas ev vinst skulle olla hela TVn och sen slänga ut den genom fönstret. Det hade varit värt det. Nästan.

*Pausar för vispning av välling*

Jag älskar den av dagarna på helgen som ej vigs åt gnäll om rödvinstungt huvud samt lidandet pga detta . Tur att man inte är alkis på riktigt *visslar oskyldigt*
Idag är en sån dag när energi och tankeverksamhet bara pumpar. Idésprutar. Man kanske skulle ta helvita helger lite oftare (eller prova nångång iallafall)

Liten är förväntansfull inför barnkalas i eftermiddag där det utlovats glass. Pippiutklädnad ser hon fram emot också förstås. Lilla lyckliga tjej som för tillfället njuter i fulla drag framför barn-TV och Bollibompa. Vacker är hon! Och en underbar varelse. När hon inte lipar åt mig.

Måste diska klart. Och har tvångstankar om att ringa Grann-Robbie för att lyssna bakisstatus.
Jag skulle vilja att folk låg hemskt bakisutslugna idag för då framstår jag som en lite bättre människa. Näe...ja förstår inte heller resonemanget egentligen så då släpper vi det.

Ha en fin dag folks! Hoppas ni kräks!
(...men snälla nån...va ond jag är!!! Vad grundar sig det där osympatiska tänket i??!!)

Mvh Cruella D.ville

5 kommentarer:

  1. tror vi måste diskutera vår vänskap. vann rätt låt??? suger af ugglas? eeeh. fröken ugglas är typ döcool. o vinnaren sööööög. så. :)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren sög???!!! Går du på droger eller? Ugglas var inte skitdålig, lite bra tilloch med men Malena regerade fett as we tonåringar säger.

    SvaraRadera
  3. Hah, min sambo menade första gången Carolines låt spelades att han skulle skära av sig bollarna om den vann. Så dålig tyckte han att den var. Han pustade ut igår kväll, fyra poäng från att börja karva... :D

    SvaraRadera
  4. Vad har jag nu missat? Och är det spektaklet så otroligt viktigt att folk lovar att kasta tv-aparater och kastrering?

    I ren protest tänker jag nog sätta på Sillstryparen med Doing the omoralisk schlagerfestival...
    Aldrig har så mycket dålig musik samlats på så liten yta...

    SvaraRadera
  5. nä gumman, jag ÖNSKAR att jag gick på droger. men jag gör ju tyvärr inte det. än. ;)

    SvaraRadera