torsdag 12 mars 2009

En ny dag


Jag har sovit hela natten tror jag. För första gången på en vecka. Detta till trots känns det som det har dragit fram ett expresståg över mig i natt och dessutom har tåget backat tillbaka över mig och mosat på mig igen. Det tackar vi extra för.

Jag är fortfarande coolt hes. Låter kind of Bonnie Tyler-ish.

8 minusgrader känns som det kvittar. Jag gillar inte kyla. Det räcker nu. Tänk och kliva ut i gräset framöver i nåt fladdrigt, tunt och svalt tyg (cape?) och slip-in skor utan strumpor som luktar så där illa av svettfot. Jag vill ligga på en strand och gräva ner fötterna i fin sand- sån där timglassand inte grovkornig.
I spelaren idag. Anna Stadling och Idde Schultz. Vilka kvinnor!

Välmående i själ och hjärta

Ha en fin dag och watch out för förbrukade spår- vi trampar nya stigar nu, okey ällä?

1 kommentar:

  1. Tåg ja...det kanske man skulle ta ett nån dag...Eller kanske du?
    ;)

    SvaraRadera