fredag 20 mars 2009

Braindamage

Kan man stänga av tankeverksamheten heller?

-Undrar om ja ska ta ett bad?
-Fast det är rätt trist o bara ligga där. Borde göra nå´ smart av lediga tiden istället.
-Skulle kunna läsa en stund bland allt skum förstås.
-Borde kanske ladda mobilen- var är den nu då?
-Vet tja om man ska styra upp garderoberna lite pronto så det är klart sen?
-Eller bara trycka in allt i skåp och lådor så man inte ser det?
-Sååå onödigt å trycka all chokladen i väntan på min tur på bolaget. Nu mår ja ju illa.
-Nu ska ja fan sluta äta godis.
-Om ja ska hinna till träningen borde ja byta om nu.
-Eller kanske borde ta och sova en timme istället?
-Nä, säkert mer mosad när ja vaknar då.
-Skulle ju kunna köra dubbelpass imorrn om det inte blir utgång ikväll...
-Men va faan, tog jag inte hela disken förut? Jag hade precis för mig det.
-Kanske bättre med bio ikväll istället för utgång?
-Skicka jag med Ks vällingflaska? Jo, det gjorde jag nog.
-SHIT, Vilka skitiga fönster jag har...så här kan det ju bara inte se ut.

Osv i all oändlighet.
Fatta hur ja har det. Tokslut!
Är ni också trötta på fredageftermiddagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar