fredag 20 mars 2009

The man

Jag tog Snyggos kassa på ICA idag.
Jag tycker han blir snyggare för varje gång jag ser honom.
Jag gav honom av misstag en hundralapp för mycket när ja skulle betala.
Bara han inte tror att jag tar honom för en prostituerad nu. Eller en gigolo? Ååå, he can so be my gigolo/toyboy/whatever.

Jag är jätteglad att jag inte slet upp min BH ur väskan och råkade snärta honom i ansiktet med den då jag skulle betala. Det hade varit jobbigt. Och jag är glad att jag inte hade nån gammal kycklingknota mellan tänderna eller grönaste snorbusen fladdrandes i näsborren.

Men jag vill att han ska ta mig för den jag är.
  • Nyss uppstigen ur solarium med en doft av gammal solarieluktskropp
  • bh-lös-beklädd (fast det syns ju inte under jackan så kan ja släppa nu? Aaa!)
  • fultofs på skallen
  • söndergråtna ögon efter farewell av dotter
  • och bara så himla genuin kvinna.

Det är bara en tidsfråga nu innan han ringer.
Jag glömde ta en påse då jag handlade och då jag uppmärksammade honom på det sa han att han bjöd på den. I think he loves me.

1 kommentar:

  1. Jag är fullt medveten om att ni kvinnor har det mesta i era väskor, men varför gå runt med en BH i den?

    SvaraRadera