torsdag 12 mars 2009

Yay!

Min statistikkurva har peakat igen efter att sista tiden ha varit rätt berg och dalban-ig!
Blir så glad (och nervös) att ni läser det ja skriver.
Hej hej allihopa!*vinkar och slår ner blicken med röda kinder*

Min dotter sitter uppkrupen i soffan läser högt i räkneboken:

En claaaaa-uuuun (clown)
En höna (egentligen en tupp men skitsamma)
Ett hus
En skåschté...skåschté...(blir frustrerad- skorsten är ju ett klurigt ord)
En skåschtén och en lömma (blomma)

Slår ihop boken

Nu kan man ju undra varför vi fortfarande sitter i jamas med oborstade tänder då vi ska vara på dagis om exakt 15 minuter. Vi har ätit frukost iallafall så helt odugliga är vi inte.
(Herregud, vem försöker jag övertyga?)

1 kommentar:

  1. Jodå...nog läser jag allt. Och inte bara jag, vi är flera stycken här i ******** som läser...Nyfiken nu va söt?
    ;)

    SvaraRadera