torsdag 12 mars 2009

En bra stalkerdag


Martin Soneby confirmed you as a friend on Facebook...‏Man tackar!
Det vore ju bra om ja hade kunnat gjort en sån där djävla screen-grejja då så att ni får se att det är toksant (men det går ju inte tydligen för att det är väl nå fel på min dator då eller nåt) så ni får helt enkelt ta mig på mitt ord.

Vi är så lyckliga jag och...eh...jag är så lycklig. *Tänker le hela dagen och eventuellt gå och kolla bröllopsklänningar för att jag läser inte in för mycket i detta på något sätt men först en go lunch shoppad hos gorgeous på ICA om han behagar jobba idag då och jag kanske ska fråga va han heter och adda honom på Fejjan aswell*
Solen skiner hörrni. Ni har en fin dag va? Det har jag!
Med vänlig hälsning
Martins wife (typ)

1 kommentar:

  1. Jag visste det...vi har samma smak. Precis som in the old day´s...Martin äger!
    Vi får väl ta nästa tillfälle och se honom ihop kanske?
    ;)

    SvaraRadera