torsdag 12 mars 2009

ICA (forts.)

Scannade av kassorna helt snabbt innan jag gick in i butiken.
Nope. Ingen Pretty Boy.
Famnen full med varor (dumt att ta en korg). Väljer ej kassa omsorgsfullt, no need.
Men va ser ja!
Vacker har ju tjänst i kassan bredvid den ja står i och det finns ingen chans för mig att byta till hans för det skulle se väldans konstigt ut om ja bytte kassa då.

Blickarna möts (som på film). Fast han viker först och tittar ner i backen- inte så film. Han tyckte nog att jag såg lite galen ut (vilt stirrande blick och gapande mun).
Skit! Han måste ha smitit ut till sin kassa då jag redan gått in i butiken. Vi kanske är körda. Ödet är inte snällt mot oss.

Ska gå in på fejjan nu. Söka på snyggsåinihelveteICAanställd iÖrebro.
Vem vet, kanske funkar?

4 kommentarer:

  1. Addar du mig på fejjan om jag skickar en förfrågan? Min magkänsla säger mig att du kommer göra det utan att blinka ;)

    Hörs söt.

    SvaraRadera
  2. Fast vem är du?? *Dör av nyfikenhet*
    Ge sig till känna kanske?

    SvaraRadera
  3. men snälla vickie, mer fokus! du måste ju titta en gång till innan du ställer dej i kassan! ;)

    SvaraRadera
  4. Haha, värsta såpan ju fast på riktigt! Vill veta mer :)

    SvaraRadera