onsdag 18 mars 2009

Gnälla

Morrn! (Ja för eller hur- baaaaaaah!)

Det är en sån där dag.
Icke utvilad trots tusen timmars sömn.
Lättprovocerad.
Fullbokat på kvällens träningspass. Undrar hur många biljetter som släpps på icke-bokning?
Kanske räcker att vara där tre timmar innan om man ska få en. Grrr...

Idag är det dessvärre inte fredag men det är inte så länge kvar. Ge mig min barnlediga helg nu innan ja slajsar handleder eller hänger mig i nån gammal blöja.

Min träningsvärk från gårdagens rivstart av Beach 2012 är brutal och jag surar ihop över hur otränad jag lyckats bli på bara ett par månader i vila- hehe!
Min mage känns dock som om den bestod av ett gäng grymme rutor men när ja betraktar den lösa härligheten ser jag inte tillstymmelse till en endaste ruta. Märkligt.

Kl 10 har jag ett inbokat telefonmöte med en less och frustrerad småbarnsmamma. Vi ska gnälla satan om hur synd det är om oss och skrika ut vår besvikelse över att egen tid numera är ett blurrigt minne och något vi aldrig mer kommer få uppleva och sen ska vi tävla i ämnet "Vem har sovit minst de sista tre åren" och det kommer ja vinna för min unge är ju äldre (och jobbigare) .
Hur ser eran dag ut?

Besök gärna min hemsida www.bitterfittasomvillgåutiskogenochaldrigmeråtervända.nu

1 kommentar:

  1. Självömkan... Lite som Marcus Birro, så jävla onödigt och osexigt.

    SvaraRadera