söndag 8 mars 2009

Alla dessa frågor

50 frågor hämtade hos Falkman

1.Tre namn jag lyssnar till: Vickie, Vickan och Vera
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mitt goda hjärta
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min svårighet att kicka igång
4. Detta är jag rädd för: Vatten, hästar, elaka ögon
5. Tre saker jag vill varje dag: Skratta, go with the flow och connecta
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Dyka, hålla ordning, rita
7. Detta tycker jag om att göra: BARA VARA NU OCH HÄR
8. Detta vill jag göra just nu: Borsta bissingarna och krypa ner för god natts sömn
9. Bästa känslan: Lyckorus (fnissbubbel i magen)
10. Värsta känslan: Ångest
11. Följande egenskap(er) ser jag gärna att min partner har: Självständig, omtänksam, ROLIG och trygg
12. Är du kär just nu: Nope.
13. Jag vill gifta mig: Jaaaaa!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Överleva den personliga utvecklingen, resa, shop til´ I drop
15. Min käraste ägodel: Min dator...kanske...vet inte.
16. Något jag vill ha i present: En kamera
17. Detta har jag på mig just nu: Mysbralla, Hello kitty-strumpor och linne
18. Favoritkläder: Mysbralla
19. Favoritdjur: Hundar då rå.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock och pop och annat bra
21. En av mina favoritlåtar för tillfället: Kom Kampsång- Lasse Lindh
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligt med Allmän språkkunskap och psykologi. Matte är mitt värsta som vi brukade säga.
23. Stjärntecken: Tvilling
24. En bok jag gillar: Minns inte vad jag läste sist...The secret kanske.
25. En film jag gillar: Starsky and Hutch
26. Värsta människan på jorden: Mycket onda skitskallar finns det.
27. Favoritdoft: Nybadat barn och sommarregn på asfalt.
28. Detta äter jag gärna: Älskar mat...och smågodis.
29. Dricker helst: Rödvin såklart.
30. Favoritgodis: Sura nappar, winegummi, fransk nougat *dreggla*
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Barcelona och Kroatien
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 167 cm.
34. Jag tror på: Reinkarnation
35. Jag spelar: Musik för glatta livet.
36. Person jag beundrar: Karismatisk.
37. Så här bor jag: I lägenheten som Gud glömde.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: 2 st halvdöda dracenor och 1 st trött garderobsblomma
39. Det här tänder mig: Glimten-i-ögat-killar
40. Det här gör mig avtänd: Självömkan
41. Favoritfärg: Svart
42. Favoritcitat: "Det gör inte ont längre-alright" (Ulla Skoogh i Yrrol springer i skridskor)
43. En hemlighet jag vet: Idiotfråga
44. Bästa present jag fått: Min cykel inkl. barnsadeln- can´t live without it.
45. Senast köpta skiva: Köpt skiva?? Eeh...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min mage
48. Udda förmåga/egenskap: Grym intuition
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En smidig kissemisse
50. Jag utmanar: Mezt för hon kan ändå inte låta bli

1 kommentar:

  1. haha, dum du är. jag kan visst låta bli. jag kan. jag kan visste. haha

    SvaraRadera