onsdag 11 mars 2009

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Sent igårkväll hittade jag ett jobb på Platsbanken som JAG VILL HA!
Vet ni vad mer?
JAG HAR KVALIFIKATIONERNA!
Ibland får jag den där känslan i magen om vad som skulle vara perfekt och bra för mig och då vill jag på en gång och vill inte vänta ett skit.

Håller ni en tumme nu? Det känns som det vänder. The only way is up.
Måste fixa Lillan och dumpa på dagis och sen ska här författas brev så det står härliga till. (Och det finns möjligheter till att avancera efter provperioden och jag är så glaaad. Och tjänsten ska tillträdas snart...*12000 Smileygubbar*)

Jag behöver fransk nougat.
God morgon allihopa!

3 kommentarer:

  1. Nice där! Håller alla tre tummar!

    SvaraRadera
  2. toppen! :) vill du viska i mitt öra vad det är för tjänst? :) du kan maila lite hemligt eller nåt :p

    SvaraRadera
  3. klart att du vinner! Det vore rätt åt dig!

    SvaraRadera