måndag 30 mars 2009

Träningspass

Redan då jag kom ner i trapphuset kände jag att där med träning kändes sådär idag.
Därför bestämde jag mig där och då för att skära ner den planerade 60-minutersprommen till 45 istället.

Sen drog jag iväg över bron- den bron som jag som ser från mitt vardagsrumsfönster och som ligger väldigt nära. Typ rätt utanför min port nästan kan man säga.
Då kände jag att jag var väldigt kissinödig och fattade beslut om att prommen idag fick bli 30 min. Bättre än inget ju.

Nä sen vet ja inte. Jag körde väl lite genvägar och så på dagens tur. *JA jag kanske genade överallt då om det ska vara så himla noga MEN SKIT I ATT SITTA OCH VARA SÅ FÖRDÖMANDE DÅ- vilken otrevlig stämning*.

Jag var hemma igen efter 26 minuter. Så då körde ja ett kort (förstås) Coreprogram på 30 min. Jag tänkte hoppa över ryggdelen och bara köra mage men se det gjorde ja inte. Karaktär- jojo.

Då är man snart klar för att gå ut och shoppa en fin bikini. Svårt med färgval dock. Nåt som matchar ljusblå- grönaktiga nästan som marmorerade lår måste det va ju. Vilken färg ska ja ta? Kanske nåt svart.

3 kommentarer:

  1. du är så duktig så! *proppar choklad o hejar på*

    SvaraRadera
  2. Tessan von Manisk30 mars 2009 kl. 22:28

    Ville ge upp efter 20 minuter på spinningen, men svalde allt blod, spydde lite i munnen och foertsatte i 40 minuter till. Sen skiter jag i färgen på bikinin, det är storleken jag bryr mig om- låren till trots. Jarrå.

    SvaraRadera
  3. Tessan von Rätta till ord30 mars 2009 kl. 22:30

    Eh, ja. Jag menade lårfärgen till trots, inte själva låren. Så.

    SvaraRadera