onsdag 18 mars 2009

The följetong

Jag kom till ICA kl 14 idag och då uppmärksammade jag att det gick på lite nytt folk på eftermiddagspass- minus gorgeous guy. Men var är han nu då? Han kanske ligger hemskt sjuk hemma i sängen och behöver te, filt, ostbågar och ligga sked. Han är den där typen som är gudasexig med feber och rödnäsa tror ja.

Jag tänkte fråga tjejen i kassan om Snyggo var helt ledig idag eller om han kanske började ändå senare men jag lät bli. Hade känts obekvämt på nåt sätt att ställa frågan. Som om jag vore nån form av kvävande, snokande stalker som liksom inte har känsla för vad som är lämpligt och passande. Kind of oattraktivt kan man ju tycka.
Han ringer nog snart...

Jag har utvecklat en allergi-mot väsande vesslor. Hur medicinerar man mot dessa? De finns ju överallt. Om det inte blir jag och Snyggo så blir det nog jag och Anna Stadling för hon kan sjunga vackra texter för mig (om väsande vesslor och annat). Fast då måste ja förstås lägga in om skilsmässa från LWs själ och det går ju inte. Han skulle bli väldigt ledsen.

Absolutely loving the träningsvärk i magen- it´s nice to be back!

Jag har en bra känsla...nåt är på gång. Bara jag inte retar någon nu med det positiva tänkandet för det vore ju trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar