torsdag 5 mars 2009

When you know...

bild Google
Läste en alldeles ypperlig status på MSN nyss:


When you know you don´t know...


Så känns det nu
Skulle kunna vara att nåt stort och omvälvande är på G. Nåt bra förstås. Allt annat är otänkbart.
Har snubblat runt och slagit i mina fötter lite varstans sista dagarna. Skulle kunna tyda på ett ofokuserat blurrigt tänk. Om man vill leta förklaringar till allt. Och det vill ju jag.

Kan inte sova. Gav upp efter en timme. Ingen idé och ligga och snurra ju. Så här sitter ja nu. Uppkrupen i sängen i ett becksvart rum med ett sovande snusande vackert barn bredvid mig.
Jag ska författa det där brevet nu. Till tjänsten som ja inte minns var den var eller vad det handlade om. That´s how bad I want it! *Skrockar som en tant...eller farbror kanske*

Autobahn i benen för myrrackarna igen...kör på bara. När ja är klar med brevet kanske det lugnat sig. Funderar ihjäl mig på projektet som slog ner i skallen idag och som känns bra. En gammal tanke som fått vila men som åter gjorde sig påmind. Det borde rimligtvis vara bra. Eftersom tanken på det inte försvinner menar jag.

Överkok!

Nu ska ja skriva. Om hur bra jag är. Inspirerad är en överdrift. Mer en platå att ta sig över tror ja. Skrida till handling. Istället för att bara tänka och tänka.

Note to self: Köp skitstor stövel med stålhätta att sparka mig själv i arslet med hela tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar