torsdag 12 mars 2009

State of mind

Efter ett rastlöst vankande i tankarna börjar saker falla på plats och ett lugn börjar infinna sig så sakteliga.
Dagens piss var att jag med vid ett samtal gällande den tjänsten jag brann för fick veta att den var tillsatt. Snabba ryck. Publicerad den 10 mars och tillsatt den 12:e. Luktar tillsatt internt.
Så kan det gå. Släppa och moving on. Låt se vad morgondagen har i sitt sköte. En spännande resa. Indeed!

Styr om i tanke och planerar. Återstår bara det sista. Den berömda sparken i röven.
Inte tillstymmelse till trötthet i denna kropp. Virus har flytt sin kos. Om jag är smart nu så fixar jag och trixar till midnatt. Helvete, hur prioritera? Dataförbud till och börja med.

Önskar er en godnatt. Full fart mot helgen!

1 kommentar:

  1. åååh det är så jälva surt när det tillsätts så där! man vill bara skrika: men låt mej få visa vem jag är! kram

    SvaraRadera