onsdag 25 mars 2009

Har


  • börjat beta av alla jobbmail som ska gå iväg
  • diskat (förvisso liten disk men värt att nämnas)

  • städat som i dammsugit. Ganska ordentligt om jag får säga det själv, till och med i trehjulingens cykelkorg. Uj va dammigt det va där- men orka delge er!

  • plockat i ordning nästan allt beträffande allt som åkte ur garderoben i ...öhm..fredags...beräknas vare helt färdigt v 26...eventuellt

  • tvättat allt jag ser och kommer över

  • Garvat ihjäl mig åt Tessans telefon- och SMS-trafik

  • rakat benen

  • beställt tårta

  • beställt klipptid

  • nojjat över petitesser

  • mottagit en tetravin av snäll granne som tydligen tyckte att jag behövde en sån...va har folk för bild av mig??!! Snällt och välkommet med en liten surprise.

  • Suttit yttepyttelite på Fejjan...

Ligger nu i startgroparna för att styra upp en pasta- grunda för kvällens träning. Shoppa de sista födelsedagspresenterna till lill-räkan inom kort. Feel free att applådera mig. Eller skit it om ni nu är så himla bra själva rå! Vårsprudlande indeed.

2 kommentarer:

  1. guuuud. fääänk gadd att du äntligen rakat legsen! :S

    SvaraRadera
  2. Vilka snälla grannar du har! Tror jag...

    SvaraRadera