lördag 28 mars 2009

@ the parkinglot

19.14.

Beslutsångest som rackarns även denna helg.
Gå ut eller inte?
Bör kanske tänka om vad det gäller klädval i såna fall.

Vi hade en liten grann-get-together här ute på gården förut då jag skulle dumpa soppåsarna.
H1 vrålar från sitt fönster:
-Faan va snygg du är Vickan, ska du på fest?
H2 skrockar.

Iklädd grå mysbyxa med både hängknän och hängröv och brun tant-sticke-kofta kan ja tycka att det var ett synnerligen märkligt uttalande
-Du älskar mig precis som jag är, säger jag och posar med upplyft kofta i alla möjliga och omöjliga stands för att min rumpa ska bränna sig fast på hans näthinna.

-Mycket bra. Du är en MILF!
-Tack tack!

Va fan! Tack säger man väl inte då man får en kvinnoförnedrande nedsättande kommentar eller?
Jooo, jag gör tydligen för jag är bekräftelsesökande och i och med detta nu har jag bestämt mig. Det får bli utgång.
Jag ska tindra mot alla, trycka upp mina bröst i ansiktet på folk till höger och vänster, svassa med mitt nice ass och bara va så djävla snygg...

Önskar er alla en trevlig afton

Mvh Mrs Pathetic.

1 kommentar: