söndag 29 mars 2009

B som i bäj-kiss

Har ni läst mitt schemalagda inlagd nedan? Det skrev ja igår. Jag älskar när man kan fuska.

Jag dricker inte päronsaft. Jag dricker blandsaft.
Jag skulle kunna vara berusad fortfarande men det hade ju varit rätt omoget så det är ja ju inte förstås.

Min kväll var helt fantastisk. Tack för en svinrolig tillställning M.
Gjorde två nya bekantskaper, Ö-vik och "Winnerbäck". Sicka killar. Det är ju kört när nån är rolig. Jag skrattade oavbrutet tror ja så idag har ja ont i magen. Mindre moget och dricka tequila dock. Det är ju inte jättegott.
Jag är nog den enda i världen som aldrig spelat Guitar Hero eller Singstar men igår var jag Miss Li, och killen från Götet körde Winnerbäckstroferna i Om du lämnade mig nu. Till det där liveklippet... Ja va DJÄÄÄÄVLIGT bra (skämsskäms)

Lång kö till Harrys. Klockan måste varit massor när vi till slut kom ut.
Skulle döda för en cheeseburgare från mackedonken. Det skulle vara så gott att jag skulle gråta.

Jag har städat upp det rödvinshav ja hade på golven i min lägenhet.
Men orka gärna ha efterfest! Nästa helg ska ja va så lugn så lugn.

Ha en fin bakisdag mina små marmeladkulor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar