lördag 28 mars 2009

Andras ångest är bättre än min

När jag läser det HÄR inlägget får ja andnöd, sympatipanikar och tårar av skam stiger upp i ögonen.
Jag letar fram rep, handeldvapen, trubbiga föremål som kan tänkas krossa mitt skallben, häller en dunk bensin över mig...äääh...ja ni fattar va?
Man vill ju bara göra slut på skiten helt enkelt. Fort!

Been there, done that och har fucking 23 000 såna t-shirtar.
Well. Igår var jag iallafall inte Svamp-Bob Fyrkant så den berömda känslan som (i min umgängeskrets) går under benämningen "dagen-efter-I-must-slajsa-handled" infinner sig icke

*Visselvissel, ja lurar dom som f-n, köpte dom det? Ja ja tror fanimig det*

3 kommentarer:

  1. Äsch då. Gårdagen hamnar inte ens på min tio-i-topp av pinsamheter.

    Din blogg är för övrigt en av de roligaste jag läst.

    SvaraRadera
  2. TUSEN TACK! *Spricker av stolthet*

    SvaraRadera
  3. lyckos mej. jag gör aldrig bort mej. varken på fyllan eller nykter. perfekt är mitt första namn! jajemen. *visslar mej ut härifrån*

    SvaraRadera