fredag 27 mars 2009

När veckan är slut

Wiiiiiii! En barnledig helg till.
Betyder mer fix och pulande i detta gudsförgätna hem
Sjukt mycket träning
Mycket rekreation
Kumla by night på lördag med lovely soulmate Tessan The Terrific

För känndom:
Igår inhandlades en ny tandkrämstub. Jojo. Man är ju den uppstyrande sorten minsann.

Note to self
Då man kastar soppåsarna håller man hårt i sin handväska och skickar inte ner den också i hav av snusk för då får man, då man kommer på vad som hände, gå tillbaka och plocka upp den och det är icke tidseffektivt.

Då kör vi mot helgen då mina vänner *nynnar glatt och spikar ihop några hönsnätsburar*

2 kommentarer:

  1. Vilken låt! Vilken text! Världsklass!!!

    Hur den kunde komma sist i melodifestivalen övergår mitt förstånd, och det vill inte säga lite...

    SvaraRadera
  2. Driver du med mig nu? *flackar oroligt med blicken* JAG tycker att det är en go slagdänga och JAG blir glad av den...*Intar en jättekonstig försvarsställning*

    SvaraRadera